Služby

radost z nákupu

férový a přátelský přístup

spokojenost a 100 dní na vrácení zboží
Jaké jsou způsoby doručení a kolik zaplatím za poštovné?
Poštovné |
||
Kurýrem PPL nad 999 Kč | 1 den | zdarma |
Kurýrem PPL | 1 den | 49 Kč |
Zásilkovna.cz - výdejní místo nad 999 Kč | 1 den | zdarma |
Zásilkovna.cz - výdejní místo | 1 den | 69 Kč |
Večerní doručení kurýrem v Praze | 2 dny | 99 Kč |
Večerní doručení kurýrem v Ostravě | 2 dny | 99 Kč |
Večerní doručení kurýrem v Brně | 2 dny | 99 Kč |
Poplatek za dobírku | 29 Kč |
Mohu sledovat, kde se nachází můj balík?
Ano, přesnou polohu každé zásilky můžete sledovat pomocí čísla, které vám zašleme po vytvoření objednávky na stránkách www.ppl.cz a www.zasilkovna.cz.
Jsou poplatky za doručení konečné?
Ano, všechny uvedené ceny za přepravu jsou konečné a neúčtujeme si žádné další poplatky za poštovné ani balné.
Mohu poslat balík i na jinou adresu?
Ano, při vyplňování údajů stačí zvolit "Odeslat na jinou adresu doručení" a vyplnit poštovní údaje.
Doručujete objednávky i do zahraničí?
Ano, momentálně doručujeme do všech zemí Evropské unie. Stačí si vybrat ze seznamu zemí.
Mohu poslat objednávku i na zahraniční adresu?
Ano, při vyplňování údajů stačí vyplnit poštovní údaje a vybrat jinou zemi doručení.
Jak mohu zaplatit za zboží?
Objednávky můžete zaplatit na dobírku, převodem na účet, platební kartou nebo přes PayPal.
Jaké je číslo vašeho bankovního účtu?
Název příjemce: | Innocent Store, s.r.o. |
Peněžní ústav: | Citfin, spořitelní družstvo |
Číslo účtu: | 1133964/2060 |
IBAN: | CZ41 2060 0000 0000 0113 3964 |
SWIFT: | CITFCZPPXXX |
Jaké je vaše konto PayPal?
PayPal konto: | paypal@innocentstore.com |
Při platbě přes PayPal posíláme zásilky pouze na ověřené adresy k vašemu PayPal účtu.
PayPal účet neslouží jako e-mail pro komunikaci. Platby, prosím, hraďte na PayPal konto až po tom, jak vám sdělíme konkrétní detaily o platbě k vaší objednávce. Děkujeme.
Jaká je bezpečnost při placení?
Platby platební kartou probíhají přes zabezpečené rozhraní certifikované společnosti GPWebPay chráněné technologii 3-D Secure. Technologie 3-D Secure je vyvinuta a podporována karetními společnostmi VISA (Verified by VISA) a MasterCard (MasterCard Secure Code). Platby přes PayPal probíhají mezi zabezpeční účty na stránce PayPal (Secure Payments by PayPal). Nezpracovávají žádné údaje o vaší platební kartě.
Jakou mám garanci vrácení peněz?
Nepoužité a nepoškozené zboží můžete bezplatně vrátit do 100 dnů a peníze vám vrátíme v plné výši.Jak si mohu uplatnit slevový kupón a na které produkty se vztahuje?
Kupóny na slevu můžete uplatnit vložením kupónu na slevu v košíku před dokončením objednávky. Slevy se nevztahují na vybraný sortiment značek Apple, GoPro, Harman Kardon, Jawbone, JBL, Michael Kors, Misfit, iHealth, WeSC, Withings a jiný vybrané zboží podle typu kupónu.
Jakou mám záruku na zboží?
Na zboží zakoupené v našem internetovém obchodě se vztahují obchodní a reklamační podmínky se zárukou 2 roky.
Jak a dokdy mohu vyměnit zakoupené zboží?
Pokud nejste 100% spokojeni se zakoupeným zbožím, nepoužité zboží lze vrátit až 100 dnů od data zakoupení zboží a my vám ho zaměníme za jiné. V případě rozdílných cen zboží bude vystavena faktura na vzniklý cenový rozdíl. Výměna zboží podléhá obchodním a reklamačním podmínkám. Zboží je nutné vrátit nepoužité, v původním stavu, v původním obalu, s kompletním přiloženým příslušenstvím, pokud k němu bylo dodáno.
Zboží můžete vrátit 2 způsoby - bezplatně osobně nebo zasláním na naši adresu.
Postup pro vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží osobně na kterékoliv pobočce Zásilkovny:
- 1. Kontaktujte nás e-mailem na ahoj@innocentstore.cz s žádostí o vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží. Do e-mailu nám napište číslo vaší objednávky a který zboží chcete vrátit, vyměnit nebo reklamovat.
- 2. Následně vám zašleme přepravní štítek, který nalepíte na váš balíček
- 3. Zboží zabalte do pevného obalu, aby se při doručení nepoškodil.
- 4. Balík můžete vrátit bezplatně na kterékoliv pobočce Zásilkovny
Postup pro vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží zasláním na naši adresu:
- 1. Zboží zabalte do pevného obalu, aby se při doručení nepoškodil.
- 1. Pošlete nám jej s kopií faktury v pevném obalu, aby se při doručení nepoškodilo, na adresu:
Innocent Store, s.r.o.
Alvinczyho 18
040 01 Košice
Slovensko
Zásilky nám neposílejte na dobírku. Reklamace, výměny i vrácení zboží můžeme řešit až po přijetí zboží a řádném zahájení reklamačního řízení. Zboží bude po přijetí zkontrolováno a reklamační řízení bude vyřešeno nejpozději do 30 dnů.
Jak mohu vrátit zakoupené zboží?
Pokud nejste na 100% spokojený se zakoupeným zbožím, nepoužité zboží lze vrátit až 100 dnů od jeho zakoupení bez udání důvodu a peníze vám vrátíme v plné výši zpět. Vrácení zboží podléhá obchodním a reklamačním podmínkám. Zboží je nutné vrátit nepoužité, v původním stavu, v původním obalu, s kompletním přiloženým příslušenstvím, pokud k němu bylo dodáno.
Zboží můžete vrátit 2 způsoby - bezplatně osobně nebo zasláním na naši adresu.
Postup pro vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží osobně na kterékoliv pobočce Zásilkovny:
- 1. Kontaktujte nás e-mailem na ahoj@innocentstore.cz s žádostí o vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží. Do e-mailu nám napište číslo vaší objednávky a který zboží chcete vrátit, vyměnit nebo reklamovat.
- 2. Následně vám zašleme přepravní štítek, který nalepíte na váš balíček
- 3. Zboží zabalte do pevného obalu, aby se při doručení nepoškodil.
- 4. Balík můžete vrátit bezplatně na kterékoliv pobočce Zásilkovny
Postup pro vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží zasláním na naši adresu:
- 1. Zboží zabalte do pevného obalu, aby se při doručení nepoškodil.
- 1. Pošlete nám jej s kopií faktury v pevném obalu, aby se při doručení nepoškodilo, na adresu:
Innocent Store, s.r.o.
Alvinczyho 18
040 01 Košice
Slovensko
Zásilky nám neposílejte na dobírku. Reklamace, výměny i vrácení zboží můžeme řešit až po obdržení zboží a řádném zahájení reklamačního řízení. Zboží bude po přijetí zkontrolováno a peníze budou vráceny bankovním převodem na účet, kreditem na platební kartu nebo PayPal.
Postup při reklamaci, výměně a vrácení zboží
Na všechny produkty zakoupené v našem internetovém obchodě se vztahují obchodní a reklamační podmínky. Každý zboží před odesláním vizuálně zkontrolujeme. Poškození nebo nekompletnost zásilky nám oznamte co nejdříve po doručení.
Každou reklamaci, prosím, oznamte na zákaznické podpoře e-mailem na adrese ahoj@innocentstore.cz, nebo zavolejte na naše telefonní číslo 228 882 345.
Při reklamovaní zboží je nutné závadu zdokumentovat. Popis a fotky závady nám pošlete na ahoj@innocentstore.cz.
Zboží můžete vrátit 2 způsoby - bezplatně osobně nebo zasláním na naši adresu.
Postup pro vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží osobně na kterékoliv pobočce Zásilkovny:
- 1. Kontaktujte nás e-mailem na ahoj@innocentstore.cz s žádostí o vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží. Do e-mailu nám napište číslo vaší objednávky a který zboží chcete vrátit, vyměnit nebo reklamovat.
- 2. Následně vám zašleme přepravní štítek, který nalepíte na váš balíček
- 3. Zboží zabalte do pevného obalu, aby se při doručení nepoškodil.
- 4. Balík můžete vrátit bezplatně na kterékoliv pobočce Zásilkovny
Postup pro vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží zasláním na naši adresu:
- 1. Zboží zabalte do pevného obalu, aby se při doručení nepoškodil.
- 1. Pošlete nám jej s kopií faktury v pevném obalu, aby se při doručení nepoškodilo, na adresu:
Innocent Store, s.r.o.
Alvinczyho 18
040 01 Košice
Slovensko
Zásilky nám neposílejte na dobírku. Reklamace, výměny i vrácení zboží můžeme řešit až po přijetí zboží a řádném zahájení reklamačního řízení. Zboží bude po přijetí zkontrolováno a reklamační řízení bude vyřešeno obvykle do 15 pracovních dnů. Průběh reklamace můžete sledovat ve svém kontě v záložce Reklamace.