Poštovné zdarma nad 999 Kč • Taška Innocent zdarma nad 1700 Kč • Fľaša Mizu x Innocent zadarmo nad 2000 Kč • 100 dní na vrácení
1000+ originálních kousků100 dní zdarma vrácení zbožíPoštovné zdarma nad 999 Kč!

Služby

radost z nákupu

férový a přátelský přístup

spokojenost a 100 dní na vrácení zboží

Poštovné a doprava

Způsob platby

Záruka a reklamace

Jaké jsou způsoby doručení a kolik zaplatím za poštovné?

Poštovné

Zásilkovna.cz - výdejní místo nad 999 Kč 1 den zdarma
Zásilkovna.cz - výdejní místo 1 den 69 Kč
Kurýrem DPD nad 999 Kč 1-2 dny zdarma
Kurýrem DPD 1-2 dny 79 Kč
Večerní doručení kurýrem v Praze 2 dny 99 Kč
Večerní doručení kurýrem v Ostravě 2 dny 99 Kč
Večerní doručení kurýrem v Brně 2 dny 99 Kč
Poplatek za dobírku   39 Kč

 

Mohu sledovat, kde se nachází můj balík?

Ano, přesnou polohu každé zásilky můžete sledovat pomocí čísla, které vám zašleme po vytvoření objednávky.

Jsou poplatky za doručení konečné?

Ano, všechny uvedené ceny za přepravu jsou konečné a neúčtujeme si žádné další poplatky za poštovné ani balné.

Mohu poslat balík i na jinou adresu?

Ano, při vyplňování údajů stačí zvolit "Odeslat na jinou adresu doručení" a vyplnit poštovní údaje.

Doručujete objednávky i do zahraničí?

Ano, momentálně doručujeme do všech zemí Evropské unie. Stačí si vybrat ze seznamu zemí.

Mohu poslat objednávku i na zahraniční adresu?

Ano, při vyplňování údajů stačí vyplnit poštovní údaje a vybrat jinou zemi doručení.

Jak mohu zaplatit za zboží?

Objednávky můžete zaplatit na dobírku, převodem na účet, platební kartou nebo přes PayPal.

Jaké je číslo vašeho bankovního účtu?

Peněžní ústav: Fio banka, a.s.
Číslo účtu: 2100261100/2010
IBAN: CZ95 2010 0000 0021 0026 1100
SWIFT: FIOBCZPPXXX

 

Jaké je vaše konto PayPal?

PayPal konto:  paypal@innocentstore.com

Při platbě přes PayPal posíláme zásilky pouze na ověřené adresy k vašemu PayPal účtu.

PayPal účet neslouží jako e-mail pro komunikaci. Platby, prosím, hraďte na PayPal konto až po tom, jak vám sdělíme konkrétní detaily o platbě k vaší objednávce. Děkujeme.

 

Jaká je bezpečnost při placení?

Platby platební kartou probíhají přes zabezpečené rozhraní certifikované společnosti GPWebPay chráněné technologii 3-D Secure. Technologie 3-D Secure je vyvinuta a podporována karetními společnostmi VISA (Verified by VISA) a MasterCard (MasterCard Secure Code). Platby přes PayPal probíhají mezi zabezpeční účty na stránce PayPal (Secure Payments by PayPal). Nezpracovávají žádné údaje o vaší platební kartě.


Jakou mám garanci vrácení peněz?

Nepoužité a nepoškozené zboží můžete bezplatně vrátit do 100 dnů a peníze vám vrátíme v plné výši.

Jak si mohu uplatnit slevový kupón a na které produkty se vztahuje? Kupóny na slevu můžete uplatnit vložením kupónu na slevu v košíku před dokončením objednávky. Slevy se nevztahují na vybraný sortiment značek Apple, GoPro, Harman Kardon, Jawbone, JBL, Michael Kors, Misfit, iHealth, WeSC, Withings a jiný vybrané zboží podle typu kupónu.

Jakou mám záruku na zboží?

Na zboží zakoupené v našem internetovém obchodě se vztahují obchodní a reklamační podmínky se zárukou 2 roky.

Jak a dokdy mohu vyměnit zakoupené zboží?

Pokud nejste 100% spokojeni se zakoupeným zbožím, nepoužité zboží lze vrátit až 100 dnů od data zakoupení zboží a my vám ho zaměníme za jiné. V případě rozdílných cen zboží bude vystavena faktura na vzniklý cenový rozdíl. Výměna zboží podléhá obchodním a reklamačním podmínkám. Zboží je nutné vrátit nepoužité, v původním stavu, v původním obalu, s kompletním přiloženým příslušenstvím, pokud k němu bylo dodáno.

Zboží můžete vrátit 2 způsoby - bezplatně osobně nebo zasláním na naši adresu.

Postup pro vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží osobně na kterékoliv pobočce Zásilkovny:


  • 1. Kontaktujte nás e-mailem na ahoj@innocentstore.cz s žádostí o vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží. Do e-mailu nám napište číslo vaší objednávky a který zboží chcete vrátit, vyměnit nebo reklamovat.
  • 2. Následně vám zašleme přepravní štítek, který nalepíte na váš balíček
  • 3. Zboží zabalte do pevného obalu, aby se při doručení nepoškodil.
  • 4. Balík můžete vrátit bezplatně na kterékoliv pobočce Zásilkovny

Postup pro vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží zasláním na naši adresu:

  • 1. Zboží zabalte do pevného obalu, aby se při doručení nepoškodil.
  • 1. Pošlete nám jej s kopií faktury v pevném obalu, aby se při doručení nepoškodilo, na adresu:

Innocent Store, s.r.o.
Alvinczyho 18
040 01 Košice
Slovensko

Zásilky nám neposílejte na dobírku. Reklamace, výměny i vrácení zboží můžeme řešit až po přijetí zboží a řádném zahájení reklamačního řízení. Zboží bude po přijetí zkontrolováno a reklamační řízení bude vyřešeno nejpozději do 30 dnů.

Jak mohu vrátit zakoupené zboží?

Pokud nejste na 100% spokojený se zakoupeným zbožím, nepoužité zboží lze vrátit až 100 dnů od jeho zakoupení bez udání důvodu a peníze vám vrátíme v plné výši zpět. Vrácení zboží podléhá obchodním a reklamačním podmínkám. Zboží je nutné vrátit nepoužité, v původním stavu, v původním obalu, s kompletním přiloženým příslušenstvím, pokud k němu bylo dodáno.

Zboží můžete vrátit 2 způsoby - bezplatně osobně nebo zasláním na naši adresu.

Postup pro vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží osobně na kterékoliv pobočce Zásilkovny:


  • 1. Kontaktujte nás e-mailem na ahoj@innocentstore.cz s žádostí o vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží. Do e-mailu nám napište číslo vaší objednávky a který zboží chcete vrátit, vyměnit nebo reklamovat.
  • 2. Následně vám zašleme přepravní štítek, který nalepíte na váš balíček
  • 3. Zboží zabalte do pevného obalu, aby se při doručení nepoškodil.
  • 4. Balík můžete vrátit bezplatně na kterékoliv pobočce Zásilkovny

Postup pro vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží zasláním na naši adresu:

  • 1. Zboží zabalte do pevného obalu, aby se při doručení nepoškodil.
  • 1. Pošlete nám jej s kopií faktury v pevném obalu, aby se při doručení nepoškodilo, na adresu:

Innocent Store, s.r.o.
Alvinczyho 18
040 01 Košice
Slovensko

Zásilky nám neposílejte na dobírku. Reklamace, výměny i vrácení zboží můžeme řešit až po obdržení zboží a řádném zahájení reklamačního řízení. Zboží bude po přijetí zkontrolováno a peníze budou vráceny bankovním převodem na účet, kreditem na platební kartu nebo PayPal.

Postup při reklamaci, výměně a vrácení zboží

Na všechny produkty zakoupené v našem internetovém obchodě se vztahují obchodní a reklamační podmínky. Každý zboží před odesláním vizuálně zkontrolujeme. Poškození nebo nekompletnost zásilky nám oznamte co nejdříve po doručení.
Každou reklamaci, prosím, oznamte na zákaznické podpoře e-mailem na adrese ahoj@innocentstore.cz, nebo zavolejte na naše telefonní číslo 228 882 345.

Při reklamovaní zboží je nutné závadu zdokumentovat. Popis a fotky závady nám pošlete na ahoj@innocentstore.cz.

Zboží můžete vrátit 2 způsoby - bezplatně osobně nebo zasláním na naši adresu.

Postup pro vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží osobně na kterékoliv pobočce Zásilkovny:


  • 1. Kontaktujte nás e-mailem na ahoj@innocentstore.cz s žádostí o vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží. Do e-mailu nám napište číslo vaší objednávky a který zboží chcete vrátit, vyměnit nebo reklamovat.
  • 2. Následně vám zašleme přepravní štítek, který nalepíte na váš balíček
  • 3. Zboží zabalte do pevného obalu, aby se při doručení nepoškodil.
  • 4. Balík můžete vrátit bezplatně na kterékoliv pobočce Zásilkovny

Postup pro vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží zasláním na naši adresu:

  • 1. Zboží zabalte do pevného obalu, aby se při doručení nepoškodil.
  • 1. Pošlete nám jej s kopií faktury v pevném obalu, aby se při doručení nepoškodilo, na adresu:

Innocent Store, s.r.o.
Alvinczyho 18
040 01 Košice
Slovensko

Zásilky nám neposílejte na dobírku. Reklamace, výměny i vrácení zboží můžeme řešit až po přijetí zboží a řádném zahájení reklamačního řízení. Zboží bude po přijetí zkontrolováno a reklamační řízení bude vyřešeno obvykle do 15 pracovních dnů. Průběh reklamace můžete sledovat ve svém kontě v záložce Reklamace.